食安部落格 ★我是誰?Melody的自我介紹★


圖片中為我本人,這個部落格的博主

我是美國約翰霍普金斯大學食品安全監管系碩士畢業的Melody,一個對食安領域有著熱忱的女生👀很希望可以盡自己的一點力量為台灣食品安全的領域做出一點貢獻。想在這裡跟大家分享一些我對食品安全相關議題的心得和看法,希望提供給大家多一個了解食品安全的管道和平台😊歡迎大家不吝嗇的給予我指教🙇希望這裡可以成為一個針對食品安全的互學平台,我一直期許自己能活到老學到老💪謝謝所有願意花時間閱讀我的文章的朋友,希望這些文章能給你們對食品、食安有不一樣的看見和啟發💆

I am a Blue Jay and a Gaucho☝ I received my Masters of Science degree in Food Safety Regulation from Johns Hopkins University in 2019 and my Bachelors of Arts degree in Global Studies from the University of California Santa Barbara in 2016🎓 I am impassioned in the food safety field and really wish to contribute to the industry. I hope to provide a platform for everyone who is interested in getting to know more about food safety issues from this globalized world🌏 Please feel free to leave comments, but of course, with respect🙇 Looking forward to reviewing your comments and thank you for spending time reading my articles and visiting my blog😘




留言

熱門文章